lördag 26 mars 2016

Glad Påsk



Påskafton i Stinshuset och dagen börjar med strålande sol.

Idag firar vi första påsken tillsammans med barnens kusiner och på schemat står pyssel, äggjakt och annat skoj som hör påsken till. 





Stinshuset är ganska sparsamt påskpyntat men dom här favoriterna har kommit fram i alla fall.
Och så klart några påskliljor, barnens hemmagjorda kycklingar och ett och annat vackert påskris. Det räcker långt.







Mina tre fina sitter mitt emot mig. Alla tre djupt försjunkna i pyssel, pennor och lek medan jag sippar kaffe och skriver dom här raderna. Solen lyser in i köket och jag börjar känna mig redo att ta mig an dagen. Precis så här skulle varje morgon få lov att vara.


Glad Påsk, finaste ni.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails