onsdag 13 maj 2015

Mera tygkärlek.


Och idag kom något väldigt efterlängtat med posten. Mitt nya vackra täcke. 
En ljuvligt mjuk dröm i blått och vitt som hela familjen kan krypa ner och mysa under. Dyrt? Ja,egentligen alldeles för dyrt men ibland är det bara kärlek vid första ögonkastet.  


Lite mer plånboksvänligt var dom här fynden. En vacker tygklädd ask och en modell mindre fuskvariant av renhorn. Dom där hornen blev både mannen och jag så pass förälskade i att jag nog väldigt snart tittar inom butiken igen och köper den stora varianten också. Och kanske, men bara kanske, följer även ett renskinn med hem nån dag. Ömtåligt, aningen opraktiskt, men så vackert och helt rätt för känslan jag vill skapa i Stinshuset.

Ja, det här med att köpa nytt hus har verkligen fått mig att gå fullständig bananas på vacker inredning. 
Men vad gör väl det så här två dagar innan dagen D?


1 kommentar:

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails