tisdag 17 januari 2012

Blå inspiration


Jag tycker det är synd att gömma undan vackra ting, t o m den enklaste kökshandduk. Rulla ihop några av dina finaste handdukar och stoppa i en fin låda, perfekt att ställa fram på skänken tillsammans med ärvda silverbestick. Enkelt att variera efter högtid och favoritfärg. Min blå period håller i sig ännu. Det är så fräscht och vackert med vitt och blått i olika mönster.


Idag är en speciell dag för mig. För precis ett år sedan var detta kvällen före stora dagen D. Sista kvällen med enorm mage. Sista kvällen som ett par utan barn. Vi "firade magen" hemma hos mina föräldrar och pratade om hur allt skulle bli när barnen väl var här. Vi svävade på rosa moln och jag hade nog tittat på och vikt bebiskläderna en miljon gånger. Det var en mycket märklig känsla att gå och lägga sig den kvällen och veta att våra barn skulle födas dagen efter. Tänk att det redan är ett år sedan. Magiskt!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Nydelig!!

    Og grattis med den store dagen :o)

    SvaraRadera
  2. Så vackra saker och bilder du alltid visar på din underbara blogg, jag njuter.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder!

    ... och Grattis :)
    Att få barn är verkligen inget man kan förbereda sig för... Det är omtumlande och magiskt - ibland otroligt krävande, men så himla underbart!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  4. Skønne billeder og tillykke med dagene :)

    SvaraRadera
  5. Ja allt som rör graviditeten, förlossningen, första tiden och allt därefter är minnen som kanske bleknar lite lite med åren men det magiska & underbara med allt får mig att le varje dag och mammaledigheten kommer för alltid att vara den absolut bästa i mitt liv!
    Idag sålde vi barnvagnen och tårarna kom, sån är jag;)

    Hel fräscht med vitt & blått förresten.
    Kram Anna V

    SvaraRadera
  6. grattis till de små liven♥ja att bli förälder är STORt, underbart och ibland väldigt krävande=)Ha en underbar dag tillsammans♥
    kram

    SvaraRadera
  7. Mmm, jag hade min (vår!) dagen innan- och dagen-D-kom-ihåg-upplevelse för ett par evckor sedan :) Tänkte inte på mycket annat än hur allt kändes, både fysiskt och psykiskt... En otroligt fantastisk upplevelse verkligen det här att få bli förälder! Det är stort, större än något annat! :)
    Grattis till sötaste tvillingarna på deras 1-års dag! :)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails