torsdag 1 december 2011

Baka med stil



När man är 11 månader har man kanske inte så stor behållning av vare sig söta kläder eller härligt julstök. Man har fullt upp med att öva på sina nya färdigheter som att sitta, krypa och nu också stå mot möblerna. Det hindrar dock inte deras mamma från att drömma om en tid då jag får pyssla & baka med mina troll. Små händer ska forma egna lussebullar och trycka ut pepparkakor i degen. Hjälpa till att klä granen med egentillverkade strutar och annat fint! Liv kommer att vara så ljuvligt söt i sin nya förklädesklänning. Alldeles för stor nu men får hänga i matrummet som en påminnare om hur lyckligt lottad jag är som fått två välskapta vackra barn vars framtid jag längtar att få vara en stor del av.

Kram Anna


4 kommentarer:

  1. Underbart fin klänning!

    Ja, det är ofattbart stor gåva att få se dessa små mirakel växa och utvecklas, så fantastiskt! :)

    SvaraRadera
  2. Men vilken underbart söt klänning!
    Den kan gott och väl få hänga framme.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  3. Den klänningen är ju hur söt som helst =)
    Passa på att njuta av de små....mina grabbar är 13 och 16 år och det är också mysigt på sitt sätt.


    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails