måndag 31 oktober 2011

Reportage i BoligDröm

Foto & styling Kristin Fägerskjöld/Anne-Charlotte Andersson

I våras var vårt hem med i tidningen BoligDröm. Jag hade inte tid att blogga så mycket då, när barnen var så små, men nu vill jag visa er vilka vackra bilder Kristin och Lotta tog när dom var här och gjorde reportaget. Här en härlig vårdukning helt i min smak. Ljusblå textilier, vitt porslin och penséer från trädgården.

Fler och fler lägger till sig som följare av Ljuva Lantliv! Välkomna, jätteroligt att ni tycker om bloggen! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan dvs när mina små sover. Just nu är detta vad jag lägger min underbara lilla egentid på och den njuter jag av. Älskar att fotografera, redigera och berätta med bilder.

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vad roligt att du hittade in till mej genom Lantliv!! Trodde det var nästa månad vi skulle vara med så det blev en glad överaskning. Nu ska jag kika runt lite mer här inne hos dej, ser ju jättemysigt ut!

    Kramar L

    SvaraRadera
  2. Ja det blev inte mycket bloggande i början men nu börjar jag komma i kapp lite :) Det är ju så härligt med all inspiration. Speciellt nu till julen tycker jag.

    Vilka fina bilder. Jag gillar också vitt och ljusblått. Underbart fina färger. Men jag är en sucker för rosa också hehe.

    Kram Josefin

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails