torsdag 10 februari 2011

Ett nytt ljuvt liv



Magen i vecka 33, Liv & Viktor och deras första blombukett

Den 18 januari tog livet en ny vändning. Efter 37 veckor i magen tittade mina älskade barn ut. Liv och Viktor såg dagens ljus och vårt liv förändrades totalt. Det har varit underbara men också tuffa veckor sedan dess och min närvaro här på bloggen har varit obefintlig. Att bli mamma till två små underverk tar sin tid och ork men är också alldeles fantastiskt!

Jag måste få tacka för alla fina kommentarer ni har skrivit och för att fler och fler lägger till sig som följare trots att jag har varit osynlig under så lång tid! TACK! Jag ska försöka lägga in lite nya inlägg då och då när barnen tar sig en liten lur. Inte så ofta dom gör det samtidigt förstås *ler*...

Nu hör jag att dom börjar vakna...
Allt gott tills vi ses nästa gång!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Grattis till dina fina, fina bebisar! Vilken lycka att få två på en gång, förstår att det är jobbigt och fullt upp hela tiden, meeeen så mysigt.

    Önskar dig en underbar dag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina sötnosar .Bara så himla goa.Men kan tänka mej att det tar tid och mycket jobb hela tiden.Men jag kan tänka mej att det är roligt och mysigt med.Ha en fin dag .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Stort dubbelgrattis! Vad härligt det måste va!

    De ser alldeles otroligt fina ut :).

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis!! Har upptäckt din blogg medan du var upptagen med annat och jag tycker den är så fin!

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. hej och ett stort dubbelgrattis till dina små underverk, förstår att det är tufft nu men tänk vad kul dom små kommer att ha med varandra, och du får allt dubbelt så mycket av glädejen från dessa små.
    kram Annika

    SvaraRadera
  6. Du har en fantastiskt fin blogg...och jag förstår att du har haft fullt upp med annat...kramis till dig och de små /Maria

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till dina två underverk!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails