tisdag 19 januari 2010

Pretty in pink




Det känns länge sen solen strålade på oss. Det har varit mörkt och lite småtrist hela dagen lång. Jag längtar efter ljuset och värmen. Som motvikt till det trista vädret njuter jag av ljuva pastellfärger inomhus och därför får det bli ett rosa inlägg idag. Porslinet och plåtburken fick jag i julklapp av mannen min. Kan inte se mig mätt på det söta mönstret.



Dags att krypa ner i sängen. Klockan ringer ruggigt tidigt imorgon.
Jag känner mig redan lite redo för helgens lata dagar *ler*!
Sov gott!

♥ ♥ ♥


11 kommentarer:

  1. hos dig lyser solen Anna, så fina bilder hos dig.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Kjempesøte rosa saker!!!

    Ønsker deg en fin dag Anna

    SvaraRadera
  3. Nämen.., vilka ljuvliga skålar!!!
    Mönstret får en ju bara att känna romantik.., så sött!
    Hur i hela fridens namn skall jag få min gubbe att köpa så fina juleklappar till mig:(
    Förra året fick jag en skruvdragare (jaja, jag hade visserligen önskat mig en...) och i år fick jag en ny "trådlös" dammsugare.., tjoho!
    Jo då, nog blev jag glad alltid men en överraskande liten söt och kvinnlig gåva utöver något från önskelistan hade ju inte gjort ont:)

    På tal om dammsugare så är det dags att köra några varv i huset men innan dess skall det bakas bondbröd till tusen, frysen ekar och det är dags att fylla på.
    Ha en skön onsdag
    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Don efter person, det stämmer verkligen R. Underbart romantiska, söta saker till en dito tjej som betyder ALLT för mig.
    Kram till er båda från mamsen

    SvaraRadera
  5. Vilken god smak han har, mannen din. Porslinet och burken var jättegulligt. Håller med om att man måste lätta upp stämningen lite med pasteller inomhus. Det är verkligen grått ute och idag har det dessutom snöat precis hela dagen.
    Ha det gott. Kram!

    SvaraRadera
  6. Så fin grejer. Bra köpt!

    Jag har en liten uppmärksamhet till dig hos mig (snart). Men känn inget tvång att skicka vidare!

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  7. Deilig med pasteller og farger nå som snøen laver ned ute, og mer snø skal det bli... Jeg trøster meg med at den isolerer godt på taket, og da blir det varmere her inne...
    HIlde

    SvaraRadera
  8. Green gate har så fina saker, han har god smak din man;o) Jag gillar oxå det mönstret!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder, känns som vår=)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Din man har verkligen bra smak, de är verkligen fina! Härliga vårbilder! Jag hade turen att uppleva lite vårkänsla idag. Här i Tyskland sken solen!! Kolla gärna in hos mig och njut av blå himmel och solsken!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  11. Första gången jag tittar in här. Vilken fin blogg du har och vilka vackra bilder.

    Hoppas att du får en mysig helg!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails