onsdag 2 december 2009

Stämning en trappa upp

Härliga hyacinter

Ibland glömmer jag nästan av vår övervåning. Allt krut har från första början legat på kök, matrum och vardagsrum. Det är där vi spenderar mesta delen av vår vakna tid så det är väl naturligt att det blir så. Det känns i alla fall betydlig mysigare här uppe nu när även vår lilla smala hall har fått lite julkänsla. Några hyacinter och en av granarna jag köpte i lördags skapar stämning.

Den gamla "Amerika-kistan" skymtar i bakgrunden

Knubbiga knoppar & lila lökar

Sen jag började blogga tillbringas mer och mer tid här uppe så det är väl på tiden att jag skapar lite mys även en trappa upp.

Bord från Miljögården

Nu är det tid att krypa ner i sängen!
Sov gott!

Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Koselige bilder Anna!
    Har en amerikakiste ståendes i kjelleren...for tiden full i leker etter barna :o)

    Ha en fin torsdag :o)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    tack för din gulliga kommentar inne hos mig! Kikar tillbaka hos dig! Vilken härlig blogg! Jag ska kika runt och kommer tillbaka igen! =) I like!!!

    Må så gott & ha en trevlig helg!
    Kram, Lina

    SvaraRadera
  3. Dessa ljuvliga hyacinter, man kan inte få nog!! Mysigt hos dig;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar blogg du har, hit kommer jag gärna igen!

    kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan i julstugan..., jag har en tävling hos mig som jag tror att du inte vill missa.
    Kika in en sväng vettja!!!

    Kramar til dig....
    Marianne

    SvaraRadera
  6. Hej,

    Vilken härlig blogg du har! Roligt att ha hittat hit, kommer gärna igen!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails