onsdag 30 december 2009

Sista versen

Ett rött äpple...

...pryder kronan i matrummet

Nu sjunger 2009 verkligen på sista versen. Precis som alla sötebrödsdagar som vi har unnat oss sen första advent. Nästa år blir det andra bullar men fram tills dess fortsätter det lata livet några dagar till.

Handdukar i tallrikshyllan...

...ger en lantlig känsla

Snart åker julen ut

Idag ska jag städa ut lite av julen och förbereda inför morgondagen. Årets dukning går i vitt, silver och grått. Enkelt och avskalat men så vackert. Känns lite vemodigt men samtidigt skönt att städa rent och förbereda för ett nytt spännande år.

Blir ett inlägg imorgon också men till er som inte tittar in
då önskar jag ett riktigt Gott Nytt År.


10 kommentarer:

  1. hei Anna!!
    Skjønne bilder og jeg elsker kjøkkenhåndklær!! synest det er så mange koselige...og kikker alltid etter nye :o)
    I morgen på nyttårsaften vil jeg pynte med hvitt, sølv og grønt!!!
    Senere i dag skal jeg å handle litt blomster!
    Synest innlegget ditt i går var så fint!
    Jeg vil ikke flytte herfra men jeg vil ha en enda mer landlig stil i huset :o)

    Ha en fin dag....og kos deg!!
    Snart er det tid for hard trening....etter nyttårsaften :o)

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder! Jag är inte riktigt klar med julen ännu men sedan blir det mysigt att städa för våren!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du visar,helt underbara.Ha en fin och härlig dag 2009 års näst sista.Varmkram Rita.

    SvaraRadera
  4. Hej hej. Åh så fina saker du visar. Jag ska också börja lite smått med att låta julen flytta ut, nu vill man ha vår hemma och ljust i alla hörn och kanter, i allifall jag.

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  5. Du har det så fint och mysigt Anna, jättefint med kökshanddukarna i tallrikshyllan. Här åker julen också snart ut, nu vill jag ha tulpaner och vårlökar istället.

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Kommer säkert in i morron också,men ifall inte så vill jag önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Nyårskram/S

    P.S Fina bilder på fina saker:)

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar
    GOTT NYTT ÅR!!
    Ska bli kul att följa dig 2010;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Flotte julebilder og de vakre kjøkken håndukene,, liker de sååå godt.
    ETT GODT NYTTÅR til deg.

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år!! Julen är verkligen "underbart är kort" Men skönt med nyår som ett startskott för ett helt nytt år..

    SvaraRadera
  10. Jag vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

    Kram Åse

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails