lördag 12 december 2009

Fart och fläkt

Nedräkningen till julen har börjat


Idag går allt med en väldig fart. Vi upptäckte igår att vårt handfat till badrummet var sprucket. Det har stått i källaren ett bra tag nu och vi har inte tänkt på att kontrollera så att det var helt. Slarvigt!! Dessutom var vi väldiga optimister när vi köpte det och tillskrev badrummet en betydligt större yta än vad det egentligen har. För min del blev det att sätta full fart med bilen till IKEA och fixa något nytt i rätt storlek. Det man inte har i huvudet får man väl helt enkelt ha i gaspedalen.

Fick tag i ett fint fat och underskåp så nu kan R och pappa jobba vidare. Passade på att köpa ytterligare en söt jutesäck med godis när jag ändå var där plus lite annat smått och gott. Det är verkligen helt omöjligt att passera igenom utan att lägga ner en massa annat i korgen än det man ska ha *ler*.

Nu ska jag fortsätta mitt rally. Hela dagen är fullspäckad med saker att ordna men imorgon ska lugnet sänka sig över huset igen. Då blir lussebullar och glögg dagen lång.

♥ Önskar dig en fin dag ♥


3 kommentarer:

  1. Koselige julesekker!!
    Håper du kan kose deg og slappe av nå....etter ditt race :o)

    Ha en fin lørdagskveld Anna

    SvaraRadera
  2. Nu har verkligen nedräkningen till julen börjat!!! Härligt;o) Fem dagar kvar att jobba sen är jag ledig i 23 dagar!!!!Trevlig Helg!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. IKEA är livsfarligt. Bara den lilla, och den var ju nästan gratis, å nej men en sån har jag saknat.

    1347 kr takk! Hä? För några servietter? *garv*

    Natta
    Emma

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails