lördag 21 november 2009

Rosa drömmar


Rosa ranunkler



Solen skiner och himlen är alldeles underbart blå. Efter en lång promenad längs stranden gick vi till Den ljuva blomstertid för att köpa en bukett till kvällens 30 års fest som vi är bjudna på. Kunde inte motstå dessa raringar, ljuvt rosa ranunkler.


Olika färgskiftningar skapar liv



Puderrosa




Nu ska huset städas och sen är det tid att ge sig iväg till kvällens festligheter.

Önskar alla som kikar in en härlig lördag. Ta vara på dagen och njut av solens strålar.


Kram Anna


16 kommentarer:

  1. Ranunkler är så fina!! Ljuvliga bilder du bjuder på!! Ha en trevlig kväll på festen! Jag ska göra en paj nu! Vi ska ha några vänner här i kväll!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Jag älskar ranunkel. Och jag tror jag älskar ert kök också...underbara bilder.

    Ha det kul på festen!

    Emma

    SvaraRadera
  3. Den ljuvligaste blomman av alla, de är sååå vackra! Min absoluta favorit!!!

    Ha en trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Nydelige ranukler!!
    En av mine yndlingsblomster :o)
    Ha en fin lørdagskveld:o)

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder och en underbar blomma
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Så vackert! Blommorna är underbara!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  7. Mycket underbara blommor...så vackra...härlig nyansövergång dem emellan!

    Ha det så trevligt på festen!!

    Kram Sanne...

    SvaraRadera
  8. Visst var det en underbar dag igår... man blir ju helt lyrisk när solen tittar fram efter så lång tid av mörker. Idag hänger molnen tunga och grå igen så nu får man leve på minnen från gårdagen....

    Vackra ranunkel... rosa är oemotståndligt... en färg jag faller för jämt och ständigt.

    Så vackert hemma hos dig!

    Kramar till en go blomsterflicka!

    --<-"@
    /
    Från Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej Anna!

    Tack för din hälsning - jo kvällen blev lyckad! Hoppas även ni hade en fin lördag?

    Underbart vackra ranunklar - de är helt ljuvliga!

    Ha en skön söndag - kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Hej på dig och tack för besöket. Allt väl?

    Så ljuvliga bilder du tar. Smakfullt och vackert...
    Gillar rosa, vet inte riktigt vad det är med den färgen men glad blir man =)

    ha en toppen söndag. Kram Pirre

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Det var härligt att få se lite färg! Hos oss är det så grått och regnigt idag. Igår var det helt underbart, tur att man var ute och fick ladda lite då:)

    Du har också gjort fina kransar ser jag. Var det en? Det är så fint, men stickigt att hålla på med.

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  12. hej hej

    Gud vad tevligt att jita hit! jätte fin blog du har.
    Jag älskar ranunklar de ä så vackra!!! jag ska köpa jag med de är så romantiska...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  13. Suck så vackert, jag älskar ranunkler, de är så vackra, så vackra!

    Ha en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Nu läsare av din blogg här och tänkte lämna ett avtryck..
    Såå söta ranunkler! Enkelt och fint.
    Mysig blogg med fina bilder!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  15. Hej Anna!
    Vilken otroligt fin blogg du har. Helt enormt duktig på inredning och dessutom har du förmåga att fånga det på bild också.
    Har hittat hit genom din mamma som är kollega till mig, verkligen världens bästa kollega :)

    / Caroline

    SvaraRadera
  16. Hej hej....
    satt just och googlade min butik och hux flux trillar jag över din jättefina blogg med en massa fina bilder, jätte mysigt att du gillar min butik roligt att känna igen sakerna som är härifrån , tycker verkligen att du gjort väldigt fint !
    mysig dag på dig
    elin den ljuva....

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails