lördag 26 september 2009

Mitt ljuva lantliv



Lite trasig och med brister men fortfarande vacker

Det här är det första inlägget på min nya blogg. Hoppas mina bilder och tankar kan skänka inspiration till den som råkar ha vägarna förbi såsom jag blir inspirerad av alla fantastiska inredningsbloggar som redan finns!
Tanken är att dela med mig av det som händer i mitt liv - då, nu och framöver. Det mesta kommer givetvis att handla om huset men även en del om min vardag och drömmar.
Resan började egentligen för fem år sedan. Min man, R, och jag hittade drömhuset! Ett ganska litet hus på 100 kvm men med fantastisk charm och karaktär i en av Sydsveriges vackraste småstäder. Inte visste vi - två små blåbär - vilken utmaning vi tog på oss. Vi var lägenhetsmänniskor från Malmö med stora drömmar men liten erfarenhet.
I min blogg vill jag dela med mig av min vardag som påverkas starkt av lust, inspiration och glädje till vårt hem och den lantliga livsstilen.

Välkommen till mitt Ljuva Lantliv!



Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails